Post by outreroundtiso on Mar 4, 2022 19:47:34 GMT -7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Evony - The King\u0027s Return ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Evony - The King\u0027s Return IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats generator primogems ▞▞▞
▞▞▞ Evony - The King\u0027s Return 2022 version ▞▞▞
Evony: The King's Return ስልት ivxv
WinWing: Space Shooter Arcade axx
De prestaties van de server zijn betreurenswaardig, loopt constant vast. Als ik een rally ren, heb ik mijn uithoudingsvermogen nodig, bevries dan en sluit me niet aan bij de rally, dus ik zou opnieuw moeten meedoen en meer uithoudingsvermogen hebben. Svs was verschrikkelijk omdat ik zou vechten en het zou bevriezen en ik zou branden als ik terugkwam. Kaartweergave is verschrikkelijk De helft van de tijd ziet de kaart er helemaal leeg uit. Je verlaat deze problemen omdat mensen meer geld zullen uitgeven. Wat betekent dat je mensen bedriegt.
De klantenservice is verschrikkelijk. Elke keer dat je een probleem indient, duurt het weken voordat ze zelfs maar reageren. De vertraging is belachelijk en als het spel crasht, weet je nooit hoe lang het duurt om er weer in te komen. Je kunt er zelfs niet meer in om terug te bubbelen en het is op dit moment meer dan 20 minuten geleden. BELACHELIJK
Een week lang buitengesloten zijn van een account kan nog niet echt ergens komen met de klantenservice. Dit moet zo snel mogelijk worden verholpen voordat svs begint. Een nummer nodig om contact met hen op te nemen
het is een leuk spel, maar als je een keep avanment award krijgt, staat er delen met je vrienden voor een bonusgeschenk wanneer ik het deel verdubbelt het maar wanneer ik probeer de edelstenen te gebruiken die ik ervan krijg, toont het een netwerkfout en duurt het dan mijn edelstenen weg en de andere prijzen die ik heb gekregen door te delen. Bewerken: CS is ook S***. Ik had 500k edelstenen en ze verdwenen, ze vertelden me dat ik ze had uitgegeven, maar ik was niet online op de tijden die kwamen. wat betekent dat mijn account is gehackt en dat ze geen lijst maken. gewoon voor leugenaar worden uitgemaakt en dan niets.
Zeer maar geweldige game
In de reclame ziet het er veel leuker uit.
Evony: The King's Return Strateške igre ahmg
Deze game is ontzettend leuk, ik zou het 5 sterren geven, maar er zijn een paar bugs die ernstige problemen veroorzaken, maar als je een in-game ticket opent (klacht), kom je helemaal nergens.
Het duurt heeeeeeeeeeeeeeeeel lang om alen te spellen want het begint te waneer je het opent moet het eerst geladen maar dat duurt eeuwen
Niet zoals advertenties
DE SOFTWARE IS AFVAL. Ten eerste is het een complete afzetterij van King of Avalon, maar KOA is geen glitchy vuilnis. Ten tweede zullen ze je echt geld in rekening brengen voor items en ze vervolgens uit je inventaris verwijderen. Derde "klantenservice" is een grap. Hun enige suggestie is om de game te verwijderen en opnieuw te installeren of opnieuw te starten. Alsof dat niet het eerste is dat iedereen probeert voordat ze hun tijd verspillen met het bereiken van de "klantenservice". Er zijn niet genoeg personages om op te noemen wat er allemaal mis is met deze game.
Ik hou van dit spel, het is een uitdaging... om vrienden over de hele wereld te kunnen maken is super cool. Evony voor het leven.
Stopt
Ik speel dit spel graag, ik speel het nu meer dan 2 jaar, maar sommige updates zijn niet goed genoeg, drakenrollen vallen nauwelijks en de beloningen zijn niet zo goed als vroeger, terwijl het nu uithoudingsvermogen kost, maar over het algemeen niet veel te klagen
Ik hou van de interactie met spelers uit verschillende landen. Altijd iets nieuws vinden met deze game
Leuk spel met verschillende en waarbij samenwerken belangrijk is.
Spel is GEEN puzzelspel. Je kunt spelen zonder geld uit te geven, maar alles is gebouwd rond zeer langzame tijden om troepen te upgraden en te genezen... 300k troepen op niveau XI = 24 dagen genezing en 61 miljoen+ erts! Het is leuk, maar wees bereid om een bubbel te kopen om jezelf te beschermen, je komt uiteindelijk terug op NIETS. Edit 1/6/22 - Ze hebben een paar nieuwe mosters toegevoegd die versnellingen en andere goodies laten vallen. Als je actief bent met een alliantie kun je aardig wat dingen winnen ... uithoudingsvermogen is nog steeds een probleem.
Dit vind ik erg stom UHG😠😠 GEEN ENKEL STER ALLEN 2SEREN DIT GAME IS ERG STOM UHG Bijvoorbeeld een stom spel hoor ik wist dat hele maal noet hg hg
Toppie
Mooi gevarieerd spel.. al lang de opbouw van je kasteel vrij
Ik geniet echt van het spelen van dit spel en zou het 5 sterren geven, uitsluitend gebaseerd op het spel. Onze server heeft echter 1 account dat schaamteloos en onbeschaamd vals speelt met behulp van een cross-server hack om veel meer bronnen te verzamelen dan enig ander account op de server (naast andere cheats). Het probleem is al maanden door vrijwel iedereen in mijn alliantie en verschillende andere allianties gemeld (met screenshot-bewijs) en er is niets gedaan om het te stoppen, wat het spel voor de rest van ons verpest.
Veel te weinig activiteit omdat je vitaliteitsros zo snel leeg is. De kosten om relics, gem mines en monsters aan te vallen misschien wat verlagen zodat je langer voort kan gaan kan.of is het echt alleen maar om de cash te doen zodat alleen big spenders goed kunnen groeien?
Geweldig strategisch spel
De andere elementen van het spel dan de puzzel zijn laggy met langzame animaties en een niet-reagerende gebruikersinterface. De reclame was niet helemaal vals, dus ik geef geen 1 ster. Maar het heeft te veel onnodige dingen. Het zou beter zijn geweest met al dat weggelaten en alleen de puzzel.
Nieuwe update maakte de stadsplattegrond te groot en nu te moeilijk om tourgebouwen snel te vinden. Ook kan hij nog steeds geen quest-beloningen claimen, zelfs nadat ze zeiden dat ze de glitch hadden verholpen.
Een van de beste van het soort mobiele games. Niet zoveel solo-dingen te doen als ik zou willen. En geld uitgeven aan een spel is op geen enkel moment nodig. Het doet echter geen pijn.
Evony - Kembalinya Sang Raja Strategi zpa
Zo ziek van het zien van je stomme advertenties! Als je dat geld zou uitgeven aan het maken van een vermakelijk spel, zou je misschien niet zo veel reclame hoeven te maken!
Al met al een goed en leuk spel. Problemen na de laatste updates en kan de game niet laden.
Als je een goede server hebt, kun je spelen en groeien met de grote spelers, anders word je geroosterd door spelers te betalen.
Top spel. Er mogen wat meer puzzel levels en wat andere login beloningen
Spel begon goed, maar is steeds meer buggy geworden, inclusief grote verliezen tijdens PvP vanwege bugs. PvP-matchmaking was ook verschrikkelijk tijdens SvS
In het begin speelde ik evony terloops, maar later ontdekte ik dat dit geen gemakkelijke game is. Als je sterk wilt worden, moet je meer moeite doen. Ik heb niet gezien dat veel games zo spannend kunnen zijn als deze. Wanneer al je inspanningen kunnen worden beloond en de vooraf ingestelde troepen kunnen winnen in de strijd, geeft dit succes me een gevoel van prestatie. En ze maakten ook het glorieuze oog om dit moment vast te leggen...
Niks voor mij. En een tip voor de makers. STOP met het vragen voor 5 sterren!!!! Zon Hekel aan.
In dit spel lijkt de alliantie van de saver-koningen op het hoogste niveau achter de allianties aan te gaan en ze te vernietigen. Je besteedt het grootste deel van je tijd aan het herbouwen van de geleden schade en verloren troepen. .. Ik gaf het nog een kans, maar ik kreeg te horen dat er een update moest worden uitgevoerd nu het spel niet eens werkt, ik krijg fouten.
Het spel is best leuk, maar gebruik verschillende gameplaybeelden voor je advertenties in plaats van de puzzels, maar over het algemeen is het spel goed
Zeer goede game we gaan naar vijf sterren, maar op dit moment heb ik problemen om in te loggen op de game nadat er een serverstoring was. Ik heb het spel verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar kan nog steeds niet inloggen
Ah hoi ik vind het een slect spel echt dramatisch
Lag- en game-glitches zijn een constant probleem. Ontwikkelaars geven de apparaatverbinding de schuld, zelfs wanneer mobiele service en internetservice een piek hebben.
Evony - The King's Return Strategi zpku